|
Post by Rikku Shrine on Aug 25, 2006 16:10:12 GMT 1
Rikku træder ind med et stort glædeligt smil. "Hvor fedt!" sagde hun og hoppede glad op og ned. "Skal vi hoppe i?" spurgte hun og grinte.
|
|
|
Post by Damian Elénia on Aug 25, 2006 16:13:03 GMT 1
Damian der er stået op for længst vandrer blot rundt.
|
|
|
Post by Toan Cloud on Aug 25, 2006 16:25:51 GMT 1
((var lige afk, sorry)) "det er derfor vi er her! siger Toan og smiler Til rikku mens han tager tøjet af og træder i
|
|
|
Post by Wolfgang Shölker on Aug 25, 2006 16:30:15 GMT 1
healern hjælp Wolfgang lidt han sætter sig og hvorefter han flår de sidste par pile ud han beder hende derefter om noget bandage som han binder sin ryk og krop ind i men da han endnu tror de var dumme bedte han om stof han rejser sig langsomt og forsigtigt op hvorefter han bukker og halter ud af huset hvor han finder en kæp han bruger til at læne sig op af han sætter sig derefter op af et træ og slapper lidt af før han halter hen til sine ting tager dem med og sætter sig igen i solen han sidder og kigger på et par børn lege og tænker stille på om han skulle ændrer sig så folk kunne li' ham
|
|
|
Post by Rikku Shrine on Aug 25, 2006 16:35:19 GMT 1
Hun tager selv tøjet af og sætter sit hår op så det ikke bliver for vådt. Hun træder ned i det varme vand med i smil og plasker lidt rundt.
|
|
|
Post by Toan Cloud on Aug 25, 2006 16:45:06 GMT 1
Toan glider hen mod kanten/breden, og slapper af, mens han kigger på Rikku med et smil
|
|
|
Post by Rikku Shrine on Aug 25, 2006 16:47:43 GMT 1
Hun nyder det virkeligt og plasker lidt med fødderne imens hun kigger ned på Toan. "Giver du mig ikke massage?" sagde hun grinene og vendte ryggen til ham. Han kunne ligeså godt gøre sig til nytte.
|
|
|
Post by Toan Cloud on Aug 25, 2006 16:49:49 GMT 1
"selvfølgelig" siger Toan varmt, og begynder at masere hendes skuldre stille, og nyder at gøre det
|
|
|
Post by Rikku Shrine on Aug 25, 2006 16:56:02 GMT 1
Hun lukkede øjnene og nød massagen "Fortæl mig om da du var her. Jeg vil høre det hele" sagde hun og smilte lidt.
|
|
|
Post by Toan Cloud on Aug 25, 2006 16:59:12 GMT 1
"jo altså...... jeg boede hos Arya's familie mens jeg blev trænet som drage rytter... det var ikke alle steder jeg måtte være for eksempel her, det er kun for voksne...." siger han og masere hende blidt "jeg havde en god ven her, en elver, selvfølgelig, vi havde meget tilfælles, men han rejste lidt før jeg gjorde, siden da har jeg ikke set ham, den store drage Glaedr var min yndlings drage....den mangler det højre forben og går på en sjov måde" siger Toan og føler som om han ævler for meget, hans hænder glider ned over Rikku's arme og ryg
|
|
|
Post by Rikku Shrine on Aug 25, 2006 17:01:26 GMT 1
Hun læner sig tilbage på ham og smiler op til ham. "Er Damian også en elver?" spurgte hun og kyssede ham på halsen.
|
|
|
Post by Toan Cloud on Aug 25, 2006 17:03:35 GMT 1
"ja, elverblod flyder også i hans årer..." siger Toan og ligger hænderne på hendes mave og kysser hende ((skal lige vide om huner helt nøgen'?))
|
|
|
Post by Rikku Shrine on Aug 25, 2006 17:05:09 GMT 1
((Er hun vel nok? xD)) "Boede han så også her?" mumlede hun igennem hans mund imens hun kyssede ham og aede ham i nakken.
|
|
|
Post by Toan Cloud on Aug 25, 2006 17:09:18 GMT 1
"ja, et stykke tid..." siger Toan og kysser Rikku, mens han lader sine hænder glide rundt på Rikku's krop blidt, og kysser hende stille
|
|
|
Post by Rikku Shrine on Aug 25, 2006 17:15:04 GMT 1
"Er det så herfra i kender hinanden?" spurgte hun og vendte sig om så hun havde fronten imod ham. Hun lagde armene om ham og aede ham ned af ryggen.
|
|