|
Post by Toan Cloud on Aug 25, 2006 18:46:22 GMT 1
"ja.... til ære for mig...... elverne går meget op i rytterne... men dels er den også for dig... de tror vi skal giftes" siger Toan på en meget svarende måde(kan man gøre andet i et svar? XD) Toan holder stille om Rikku
|
|
|
Post by Rikku Shrine on Aug 25, 2006 18:48:26 GMT 1
"Giftes?" spurgte hun ham og så en smule glad på ham.
|
|
|
Post by Toan Cloud on Aug 25, 2006 18:50:31 GMT 1
"ja, de har tilbudt at gifte os, og smede specielle elver ringe og alt muligt, sådan er elverne" siger Toan og smiler til Rikku ville hun mon gerne giftes med mig? tænker han og smiler bare varmt til Rikku
|
|
|
Post by Rikku Shrine on Aug 25, 2006 18:54:19 GMT 1
"Og hvad har du svaret til det" sagde hun og så ham villigt i øjnene. "Mon han gerne vil giftes med mig?" tænkte hun og smilte til ham.
|
|
|
Post by Toan Cloud on Aug 25, 2006 18:57:10 GMT 1
"jeg har ikke svaret" Toan kigger undrende på Rikku, skulle han spørge hende? han vidste det ikke, lige nu kunne han godt finde på det, men hvad hvsi hun sagde nej? Toan var lidt forvirret, det kunne betyde alt, hvis han spurgte men også hvis han ikke spurgte... Toan tænkte, og man kunne se det på ham, han ville ikke gøre sit forhold slut med Rikku, han ville goså gerne giftes med hende, men hvis hun sagde nej.... så var det jo slut?
|
|
|
Post by Rikku Shrine on Aug 25, 2006 18:58:28 GMT 1
Hun lagde hovedet på skrå og ventede på at han skulle spørge hende. Det var det hun håbede på.
|
|
|
Post by Toan Cloud on Aug 25, 2006 19:02:18 GMT 1
Toan kløede sig lidt i håret.... han havde ikke nogen ring.... men alligevel, knælede han, og kiggede Rikku i øjnene, så sagde han noget på det gamle sprog og bagefter "Rikku..... vil du gifte dig med mig?" han kiggede spændt på Rikku og kigggede bare ind i hendes flotte øjne
|
|
|
Post by Rikku Shrine on Aug 25, 2006 19:05:30 GMT 1
Hun holdte hænderne foran munden imens hun hoppede glad op og ned. "Ja.. Ja" sagde hun og krammede ham hårdt ind til sig.
|
|
|
Post by Toan Cloud on Aug 25, 2006 19:07:52 GMT 1
Toan begynder at grine og ligger sine arme op Rikku og krammer hende Varmt "jeg er så glad" hvisker Toan til Rikku, og kysser hende, og holder bare om hende
|
|
|
Post by Rikku Shrine on Aug 25, 2006 19:10:03 GMT 1
Hun griner og tuder af lykke imens men stopper brat op midt i al lykken og kigger ham forskrækket ind i øjnene. "Jamen jeg har ikke noget at tage på" sagde hun og så ham trist i øjnene.
|
|
|
Post by Toan Cloud on Aug 25, 2006 19:11:16 GMT 1
"rolig nu smukke, har du helt glemt vi er i ellesmera? elvrbyen? de kan lave dig en kjole af morgnens lys!" siger Toan og kigger Rikku
|
|
|
Post by Rikku Shrine on Aug 25, 2006 19:13:00 GMT 1
Hun kysser ham på munden og smiler lykkeligt. "Hvad venter vi så på?" sagde hun og begyndte at tage sit tøj på.
|
|
|
Post by Toan Cloud on Aug 25, 2006 19:14:51 GMT 1
"hm, ingen ting tror jeg!" siger Toan med et grin, og trækker sine bukser på, og sin trøje, han har halskæden med medaljonen i, på som altid, han tager den aldrig af... han står og kigger på sin kommende kone, med et glad smil, kunne det blive meget bedere?
|
|
|
Post by Rikku Shrine on Aug 25, 2006 19:16:27 GMT 1
Hun fik tøjet på og holdte ham i hænderne. Hun havde stadig hans kæde på og havde ikke taget den af siden hun fik den. "Min mand" sagde hun og smilte lykkeligt til ham.
|
|
|
Post by Toan Cloud on Aug 25, 2006 19:18:44 GMT 1
Toan griner varmt til Rikku "min kone" siger han varmt og lykkeligt, og træder udenfor med Rikku i hånden, han kigger rundt på gaderne, der står en flok elvere udenfor, som om de ventede på etsvar, Toan nikkede, og de brød ud i jubel, og kastede med blomster "kom" siger Toan og griner, og begynder at gå, elverne træder til side, han har stadig godt hold i Rikku's hånd, elverne nikker til dem mens de går forbi
|
|