Jannia
Elev på Akademiet
|
Post by Jannia on Sept 4, 2006 15:30:02 GMT 1
lader ham kysse mig. nyder det. slipper det hurtigt. "så er du da også dum.. du burde da vide at du selv skulle bære det." går tilbage til kysset.
|
|
|
Post by Wolfgang Shölker on Sept 4, 2006 15:31:59 GMT 1
''ja var det ikke dig jeg dræbte her forleden dag?'' spørger han Rikku med et stort spørgsmåls tegn malet i ansigtet
|
|
Jannia
Elev på Akademiet
|
Post by Jannia on Sept 4, 2006 15:33:23 GMT 1
ryster på hovedet af Wolf. går over til Rikku. sender et spørgende blik til Wolf. har nemlig lyst til at fortælle Rikku at det er Wolf men vil ikke skade Wolf.
|
|
|
Post by Rikku Shrine on Sept 4, 2006 15:33:55 GMT 1
"Éhehe.. Har du nok ret i" sagde hun og knækkede fingre. Hun så spørgende på Wolf og satte pegedefingeren foran munden "Hmm.. Nej tror jeg ikke" grinte hun en smule nærvøs.
|
|
|
Post by Wolfgang Shölker on Sept 4, 2006 15:36:33 GMT 1
Wolf trækker sin kniv og går hen mod hende med hævet kniv ''så må jeg heller gører det nu der er jo dusør på dit hovedet'' griner han manisk imens
|
|
|
Post by Rikku Shrine on Sept 4, 2006 15:39:18 GMT 1
"Huh? Dusør?" spurgte hun og rejste sig fra stolen imens hun bakkede langsomt bagud. "Han må da være sindssyg? Hvorfor skulle der være en dusør på mig? Har ikke ligefrem gjordt noget stort i mit liv" tænkte hun imens hun så skræmt på Wolf.
|
|
Jannia
Elev på Akademiet
|
Post by Jannia on Sept 4, 2006 15:40:21 GMT 1
"øhmm Rikku.. du skal ikke være bange.. jeg håber for ham selv at han kun driller. Wolf." siger jeg alvorligt inden jeg går ud.
|
|
|
Post by Wolfgang Shölker on Sept 4, 2006 15:42:51 GMT 1
Wolf fast holder blikket ''har du ikke hørt at DSR har sat dusør på toan og dit hovedet de har allerede spionere på akademiet'' griner han og går nu helt hen til hende hvorefter han forsøger at tage fat i hendes bluse
|
|
|
Post by Rikku Shrine on Sept 4, 2006 15:44:29 GMT 1
Hun slår hans hånd væk og bakker længere væk fra ham men ender med at falde baglængs over en stol lige på rumpen. "Auuuv!!" mumlede hun og gnubbede det sted det gjorde ondt.
|
|
|
Post by Wolfgang Shölker on Sept 4, 2006 15:46:44 GMT 1
''overgiv dig eller dø al magt vil tilfalde DSR'' brummer han og smider sit overtøj så der står DSR på hans brystkasse
|
|
|
Post by Rikku Shrine on Sept 4, 2006 15:48:06 GMT 1
Hun så ømt op på ham og sukkede. "Hvad sker der hvis jeg overgiver mig?" spurgte hun og rejste sig op.
|
|
|
Post by Wolfgang Shölker on Sept 4, 2006 15:49:39 GMT 1
''du vil blive ført til DSR's leder og han bestemmer din skæbne'' griner han og de blå skinner i lyset fra et vindue
|
|
|
Post by Rikku Shrine on Sept 4, 2006 15:53:46 GMT 1
"Hvorfor mig?" tænkte hun og rystede på hovedet. "Hvis jeg ikke overgiver mig dør jeg eller ender med at være slemt skadet og hvis jeg gør ender jeg måske også med at dø men har nok større chance for at overleve hvis jeg overgiver mig." tænkte hun og rakte hænderne frem for sig. "Jeg overgiver mig" mumlede hun af skam.
|
|
|
Post by Wolfgang Shölker on Sept 4, 2006 15:56:12 GMT 1
Wolf falder om af grin mens han mumler ''du...du skulle have *griner* set.. dig selv'' mens han er i latter kramper
|
|
|
Post by Rikku Shrine on Sept 4, 2006 15:57:40 GMT 1
"Huuuuh! Så sjov er jeg heller ikke" sagde hun irreteret og satte hænderne i siden.
|
|