|
Post by Wolfgang Shölker on Sept 4, 2006 15:59:37 GMT 1
Wolf rejser sig op ''nå men følger du med eller dør måske lad mig du kan give mig et kys og så lader jeg dig gå'' siger han alvorligt og slår ud efter hende med sin dagger
|
|
|
Post by Rikku Shrine on Sept 4, 2006 16:02:03 GMT 1
Hun hoppede op på et bor for at undgå hans dagger. Hun så undrende ham og man kunne nærmest se det store fede spørgsmålstegn i ansigtet på hende "Kys?" spurgte hun og trak en dolk frem og holdte den bag ryggen.
|
|
|
Post by Wolfgang Shölker on Sept 4, 2006 16:03:16 GMT 1
''ja det er en mulighed'' griner han manisk og hans øjne begynder at lyse en smule gult det der var en joke endte i alvor
|
|
|
Post by Rikku Shrine on Sept 4, 2006 16:05:28 GMT 1
"Skulle tvinges for at kysse dig!" sagde hun vredt og holdte stramt om dolken. "Hvordan kan du sige sådan noget når du lige har stået og kysset med Jannia" væste hun og stod i angrebpossision foran ham.
|
|
|
Post by Wolfgang Shölker on Sept 4, 2006 16:07:14 GMT 1
''jeg ved det er den størst e vanære for en kvinde ellers er der at følge med og sidst men ikke mindst døden!'' griner han mens håret også antager en lys farve
|
|
|
Post by Rikku Shrine on Sept 4, 2006 16:09:10 GMT 1
Hun skar en grimasse af ham og brummede lidt. "Og du bryder alle regler" sagde hun vredt.
|
|
|
Post by Wolfgang Shölker on Sept 4, 2006 16:10:38 GMT 1
''bryder regler skal du belærer mig selveste Wolfgang Shölker'' brummer han og slår atter ud efter hende
|
|
|
Post by Rikku Shrine on Sept 4, 2006 16:14:06 GMT 1
Hun hopper ned fra bordet så bordet står imellem dem. "Ligemeget hvad har du opfordret mig til ikke at overgive mig selv alligevel" sagde hun og smilte til ham.
|
|
|
Post by Wolfgang Shölker on Sept 4, 2006 16:16:50 GMT 1
WOlf er forvirret da hans sind er ved at skifte tilbage og brummer bare ''svar mig du har 3 valg døden,ledern eller vanæren'' brummer han og kigger på hende med de blå øjne der bærer en gul glans
|
|
|
Post by Rikku Shrine on Sept 4, 2006 16:18:10 GMT 1
"Forklar lige præcis hvad vanæren og lederen er?" spurgte hun og så forvirret på ham.
|
|
|
Post by Wolfgang Shölker on Sept 4, 2006 16:20:33 GMT 1
''vanær kender jeg som jeg sender dig ind til en flok mænd og videre ved jeg ikke ledern kan bestemme din skæbne måske døden måske skal du gifte ham og døden er døden'' griner han og smiler ondt
|
|
|
Post by Rikku Shrine on Sept 4, 2006 16:22:30 GMT 1
"Jamen ?.. Hvad får du ud af det?" spurgte hun imens hendes stemme lød skræmt og forvirret. "Hvad gør jeg?" tænkte hun.
|
|
|
Post by Wolfgang Shölker on Sept 4, 2006 16:24:55 GMT 1
''jeg får min frihed samt nogen penge'' brummer han og slår ud efter den med den venstre hånd
|
|
|
Post by Rikku Shrine on Sept 4, 2006 16:26:32 GMT 1
"Jeg vil ikke!" råbte hun og hoppede tilbage imens hun så trist på ham. "Jeg vil ikke nogen af delene" sagde hun og løb hen mod udgangen.
|
|
|
Post by Wolfgang Shölker on Sept 4, 2006 16:27:55 GMT 1
Wolf følger efter ''som jeg siger skal jeg udfører min pligt men vis du kysser mig er det nok!*' råber han efter den og slår ud efter hendes baghovedet
|
|