|
Post by Wolfgang Shölker on Sept 4, 2006 17:07:50 GMT 1
''kom nu så slemt er det vel ikke det er hurtigt ovre og ingen finder ud af noget'' brummer han og forsøger endnu at hive hendes tøj af mens han forsøger at stikke hende en lussing til
|
|
|
Post by Rikku Shrine on Sept 4, 2006 17:10:03 GMT 1
Hun holder stadig om sit tog og tager imens et lussing til. Hendes læbe rævnede og begyndte at bløde. "Stop nu!" sagde hun og puffede til ham med hendes ejen krop.
|
|
|
Post by Wolfgang Shölker on Sept 4, 2006 17:11:51 GMT 1
Wolf forsøger og nusse hendes læbe mens han endnu forsøger at hive hendes tøj af og brummer ''jeg stoppe med at slå vis du gør som jeg siger!''
|
|
|
Post by Rikku Shrine on Sept 4, 2006 17:13:27 GMT 1
"Jeg er ligeglad med at du slår. Du skal bare stoppe med alt andet!" sagde hun vredt og forsøgte at donke hovedet op i hans hage.
|
|
|
Post by Wolfgang Shölker on Sept 4, 2006 17:16:06 GMT 1
Wolf undviger ''ok men lad mig nu bare'' griner han og forsøger at tage på hendes brystermen ombestemmer sig og går ud af kroen inden skriver han en seld 'fortæl det ikke'
|
|
|
Post by Rikku Shrine on Sept 4, 2006 17:36:20 GMT 1
"SVIN! FORTÆLLER DET TIL ALLE!" skreg hun og satte sig fortabt ned på jorden..
|
|
|
Post by Wolfgang Shölker on Sept 4, 2006 17:42:11 GMT 1
Wolf kunne hører det uden for og smadrer døren op ''hvad kaldte du mig jeg lod dig leve! jeg lode dig leve!'' råber han imens han slår flere mænd ned og peger på Rikku ''diiiig!'' råber han og kyler en knytnæve mod hendes fjærs han var ikke nået langt væk så han kunne hører det før
|
|
|
Post by Rikku Shrine on Sept 4, 2006 17:46:26 GMT 1
Hun drejede væk fra ham og skreg vredt "Du har ingen værdighed! Du er en svag lille mand der ikke kan få noget uden at du skal tvinge folk til at give dig det" Hun trak sine dolke frem og holdte dem igen bag ryggen.
|
|
|
Post by Wolfgang Shölker on Sept 4, 2006 17:48:39 GMT 1
''lad værer med at sige det og vis du fortæller nogen hvad jeg gjorde så'' brummer han og forsøger at stikke hende en lussing men begynder at få det blå tilbage i sine øjne og det brune i håret hvorefter han bryder sammen ''du skulle også bare du skulle også bare forsøge at kalde ham tilbage'' mumler han og falder om
|
|
|
Post by wivia on Sept 4, 2006 17:49:57 GMT 1
kommer listene ind og ser på de to ^^
|
|
|
Post by Rikku Shrine on Sept 4, 2006 17:52:50 GMT 1
Hun blev ramt af hans lussing og faldt til gulvet og så derefter på ham igen. "Hvorfor snakker du sort!" skreg hun og så han var faldet om og så det som en chance til at flygte.
|
|
|
Post by wivia on Sept 4, 2006 17:53:38 GMT 1
går hend og prikker til wolf med sin pote ^^
|
|
|
Post by Wolfgang Shölker on Sept 4, 2006 17:55:16 GMT 1
Wolf brummer mildt ''det er gang du kaldte ham tilbage lad mig aldrig gører dette du skal flygte ellers ender det altid med jeg bliver Wolfgang'' og hans øjne begynder at antage en død glans
|
|
|
Post by Rikku Shrine on Sept 4, 2006 17:57:53 GMT 1
"Ahhh!" skreg hun og fumlede med at komme hen til indgangen.
|
|
|
Post by wivia on Sept 4, 2006 17:59:28 GMT 1
prikker til wolf igen
|
|