|
Post by Rikku Shrine on Sept 4, 2006 16:29:58 GMT 1
Hun bliver slået i baghovedet og falder til jorden. Et kort stykkede tid efter sætter hun sig besværet op og hulker. "Jeg vil ikke..." mumlede hun imens tårene strømmede ned af hende.
|
|
|
Post by Wolfgang Shölker on Sept 4, 2006 16:31:23 GMT 1
''kan du give mig en grund bare en'' mens han bukker ned for at kysse hende
|
|
|
Post by Rikku Shrine on Sept 4, 2006 16:36:01 GMT 1
"STOP DET!" skreg hun og holdte sig for munden så han ikke kunne kysse hende. Hun krummede sig sammen og gemte ansigtet i jorden.
|
|
|
Post by Wolfgang Shölker on Sept 4, 2006 16:37:41 GMT 1
''så slemt kan det ikke værer Rikku vi kender jo hinanden'' griner han og forsøger at fjerne hendes hænder
|
|
|
Post by Rikku Shrine on Sept 4, 2006 16:39:08 GMT 1
Hun prøvede at kæmpe imod men han var stærkere. "Stop det.." mumlede hun og så bedende på ham.
|
|
|
Post by Wolfgang Shölker on Sept 4, 2006 16:40:17 GMT 1
''ok men hvad har du mod mig'' brummer han og forsøger at fjerne hendes tøj mens alle Flok ser på og nogen af mændene kommer med tilråb
|
|
|
Post by Rikku Shrine on Sept 4, 2006 16:42:22 GMT 1
Hun prøver at kravle væk fra ham imens hun holder om sit tøj så det er svært at få af. "Lad mig nu være... Du ikke sød når du er sådan" sagde hun trist og gemte sig under et bord.
|
|
|
Post by Wolfgang Shölker on Sept 4, 2006 16:44:42 GMT 1
''lad mig nu b are så slemt er det vil ikke'' griner han og kravler efter hende mens han forsøger at tage hende på brysterne
|
|
|
Post by Rikku Shrine on Sept 4, 2006 16:46:15 GMT 1
Hun forsøger at skubbe ham væk imens hun råber på hjælp. Hun kravler ud og løber hen mod udgangen igen. "Hjælp mig en eller anden" tænkte hun.
|
|
|
Post by Wolfgang Shölker on Sept 4, 2006 16:48:02 GMT 1
Wolf rejser sig og forsøger at tage fat i hende ''vis i hjælper hende dræber jeg jer'' råber han ud til de andrer mænd som er lidt ligeglade ''lad mig nu bare jeg kan skaffe et hus vis det er bedre'' griner han og forsøger endnu at tage fat i hende
|
|
|
Post by Rikku Shrine on Sept 4, 2006 16:50:15 GMT 1
Hun ryger tilbage da han griber fat i hende. "Giv slip på mig! Giv slip Wolf!" sagde hun panikslagen.
|
|
|
Post by Wolfgang Shölker on Sept 4, 2006 16:52:19 GMT 1
''lad mig nu bare'' brummer han og forsøger atter at kysse hende
|
|
|
Post by Rikku Shrine on Sept 4, 2006 16:53:41 GMT 1
Hun sætter en hånd på hans kind og vender hans hovedet væk fra hende. "Jeg vil ikke!" skriger hun igen og forsøger og vride sig ud af hans greb.
|
|
|
Post by Wolfgang Shölker on Sept 4, 2006 17:02:00 GMT 1
nogen af mændene bag ved bliver urolige Wolfgang råber til dem ''jeg er DSR medlem rør mig og i dør'' hvorefter de sætter sig ned igen og han brummer til hende ''ok men siger du det her til nogen er du død' brummer han og forsøger at hive hendes tøj af med den ene hånd og forsøger at give hende en lussing med den anden
|
|
|
Post by Rikku Shrine on Sept 4, 2006 17:03:49 GMT 1
Hun holder på sit tøj hvilket betyder at hun måtte tage imod lussigen. Hendes kind blev rød imens hun fik tåre i øjnene.
|
|